Sunday 2 March 2014

Pengedar Sah Shaklee Jalan Tun Razak, Pantai Dalam, Jalan Klang Lama



PENGEDAR SHAKLEE DI JALAN TUN RAZAK, SENTUL,PANTAI DALAM JALAN KLANG LAMA DAN SELURUH MALAYSIA

Assalamualaikum..


sekarang nie vitamin shaklee telah menjadi 1 fenomena di Malaysia..
ramai yang nak dpatkan vitamin nie..
macam-macam vitamin ada..

jadi bagi peminat tegar shaklee area jalan tun razak, kg baru, sentul, pantai dalam
dan jalan klang lama jangan risau..

saya dan suami merupakan pengedar sah shaklee di Kuala Lumpur.
Kami menyediakan perkhidmatan cash on delivery ataupun COD diarea2 sini..
kawasan yang berhampiran juga akan dipertimbangkan

dengan perkhidmatan ini, anda tidak perlu lagi membayar wang pos dan jimat rm10 kan?
selain itu, anda akan dapat konsultasi secara direct dan percuma dari saya dan lebih cepat vitamin ini sampai ketangan anda :-)

selain itu saya akan menjemput anda yang membeli dengan saya untuk join
secret group shaklee saya di fb..bagus kan??

dan untuk makluman semua, produk shaklee hanya boleh didapati di cawangan dan
dari pengedar-pengedar seperti saya.. ianya xkan boleh dijumpai dikedai2..
jadi, apa tunggu lagi peminat-peminat shaklee..buatlah pembelian melalui saya sekarang

Nor`azilawati abu kassim
SID 921926
sms/whatsapp/0126783955
FB : norazilawati abu kassim@sid shaklee

No comments:

Post a Comment